Cheia 22 ocupa un loc special in cadrul cheilor, continand o invatatura deosebita si o transmisiune puternica.
Numai transmisia acestei constiinte e suficienta pentru a schimba modul in care functioneaza ADN-ul.
Intrand in campul celei de-a 22-a cheie intram intr-un proces magic al invocarii in care invitam o prezenta superioara in viata noastra.
Subiectul cheii este adevaratul sens al suferintei. Contenpland suferinta din propria viata vom ajunge sa intelegem ce binecuvantare incredibila contine ea.
Umbra cheii este dezonoarea.
Lumea pe care o cunoastem nu este singura care exista in Univers. Noi traim intr-un set de parametri foarte bine definit cu circuit inchis.
Oamenii nu sunt constienti de marile legi cosmic existente dincolo de lumea formelor.
Una dintre aceste legi este Legea Memoriei Divine care spune ca toate gandurile, faptele si sentimentele sunt inregistrate pretutindeni intr-un vast camp cuantic al constiintei.
In limbajul stravechi acest camp poarta denumirea de Arhiva Akashica.
Cheia 22 este profund conectata cu acest camp informational. Ea functioneaza ca o antena care raspunde vibratiilor, sunetelor si frecventelor pe care le aude.
Ca si in cazul unei harpe cosmice receptia este influentata de acordajul corzilor.
In cazul umbrei cheii, corzile sunt incalcite si dizarmonice si de asemenea comportamentul si experientele sunt in consecinta, deformate.
Orice gand, sentiment sau actiune, creeaza o unda in Oceanul Akashic care se va intoarce la un moment dat inapoi la sursa generarii ei.
Umbra a 22-a este una dintre cele mai puternice umbre emotionale din genomul uman. Ea este pasionala si sexuala cu un spectru emotional vast de la afectiune la violenta.
De aceea ea este responsabila de majoritatea problemelor din relatiile de pe planeta.
Este de mentionat un aspect foarte important si anume ca emotiile negative sunt parte naturala si fireasca a lumii in care traim.
Totul depinde de masura in care putem sa ne asumam responsabilitatea pentru propriile noastre emotii si sentimente.
Ori de cate ori proiectam insa responsabilitatea propriilor emotii negative asupra altora aducem dezonoare atat noua cat si acelor persoane.
Exista multe orientari spirituale care promoveaza suprimarea starilor emotionale negative.
Umbra cheii ne indeamna sa ne schimbam sau sa ne reparam starile emotionale negative in loc sa le lasam sa ne strabata in mod liber.
Adevarul e ca nu putem sa ajungem la stari inalte de constiinta fara sa trecem mai intai prin propria suferinta.
Cele trei fiinte pute
Exista trei fiinte – izvoare de invatatura in legatura cu natura suferintei.
Primul este Hermes Trimegistus a carui invatatura fractala vorbeste despre transmutarea suferintei prin alinierea cu vointa divina.
Al doilea este Hristos al carui fractal reprezinta transmutarea suferintei prin iubire si sacrificiu.
Al treilea este Buddha al carui fractal reprezinta transmutarea suferintei prin intelepciune si compasiune.
Acesti trei mari fractali: Vointa Divina, Iubirea si Intelepciunea reprezinta sinteza transmisiunii cheilor genelor.
Mama Cosmica
Dincolo de marea treime masculina, in spatele ei si intre cei trei se afla un vast camp transcendent de constiinta care se naste din interactiunea celor trei si le contine pe toate.
Acesta este campul Divinei Mame Cosmice iar singurul portal direct catre acest camp este cheia 22.
Cei care acceseaza suficient de mult cele trei cai care trec prin suferinta o vor intalni pe Mama Cosmica.
Contrar perceptelor religiei despre Mama Cosmica ea este un camp deosebit de extatic si senzual care hraneste cele mai inalte aspecte ale fiintei.
Corpus Christi – cele sapte corpuri sacre ale omenirii
1.Corpul fizic
El este fundatia intruparii.
Memoria colectiva a umanitatii este stocata in interiorul ADN-ului.
Scopul evolutiei este de a unifica in intregime corpul fizic cu cel monadic permitandu-i astfel sa fie reasimilat in adevarata sa esenta.
Corpul fizic reflecta starea sanatatii corpului astral si a emotiilor din cadrul acestuia.
2.Corpul astral
Este stratul aurei umane care inregistreaza si transmite emotiile si dorintele umane.
In cadrul corpului astral, placerea si durerea il impart in taramul raiului si al iadului.
El este foarte activ in timpul somnului cand proceseaza dorintele zilnice prin intermediul viselor.
Dupa moarte, corpul astral se confrunta cu natura adevarata a tuturor emotiilor avute in timpul vietii.
3.Corpul mental
El exista la o frecventa superioara emotiilor si se construieste din gandurile noastre.
Este puternic influentat de dorintele neimplinite ale intregii umanitati.
De aceea gandirea tinde sa ne fie atrasa spre dorintele neimplinite ale corpului astral in directia implinirii sau reprimarii lor.
4.Corpul cauzal
El inregistreaza bunavointa colectiva a sufletului uman si de asemenea toate gandurile, cuvintele si actiunile de frecventa inalta pe care le-am initiat de-a lungul tuturor existentelor.
Dupa moarte cele trei corpuri se disipa si numai ce este rafinat si pur este retinut in corpul cauzal.
Pe masura ce corpul cauzal devine mai lucid el functioneaza ca o punte intre planurile superioare de constiinta si cele inferioare.
5.Corpul buddhic
El este cea mai inalta octava a corpului astral si contine adevarul pur ca omenirea si toate planurile pamantului reprezinta de fapt un singur organism.
Prin intermediul campului buddhic fiintele umane au acces la campul iubirii universale si la starile superioare de extaz ale iluminarii.
Cand constienta se integreaza total in corpul buddhic reincarnarea nu mai este necesara deoarece corpul cauzal se dizolva.
Corpul buddhic reprezinta al treilea taram feminin al Sfintei Treimi – Planul Activitatii Divine.
6.Corpul atmic
Este cea mai inalta octava a corpului mental si permite accesul la evolutii superioare in afara incarnarii fizice.
Aici regasim taramul celui de-al doilea aspect al Sfintei Treimi – Mintea si Inima Divina.
Tot aici este campul de manifestare al siddhi-urilor.
7.Corpul monadic
Monada este esenta primara a insasi constiintei divine.
Aici regasim primul aspect al Sfintei Treimi – Vointa Divina.
Ea coboara in lumea formelor prin intermediul corpului cauzal care functioneaza ca un fel de val care o imbraca.
Campul monadic se regaseste in fiecare atom din Univers inclusiv in corpul fizic dar el nu poate fi atins pana cand constiinta nu ajunge la o frecventa inalta corespunzatoare campului atmic.
Atunci cand se intampla asta corpurile fizic, astral si mental sunt absorbite de omologii lor superiori: buddhic, atmic si monadic.
Karma si reincarnarea
Gandurile, faptele si vorbele fiecarei fiinte umane de la inceputul timpurilor sunt stocate in oceanul akashic iar el este reprezentat in corpul fizic de ADN-ul necodificant.
In functie de imprimarea genetica a vehiculului, fiecare dintre noi avem anumite aspecte din karma colectiva a umanitatii care ne determina scenariul fundamental al vietii individuale.
Viata ne ofera exact programarea pe care o putem duce si daca ne dezonoram pe noi sau pe altii ne sporim suferinta.
Starile Bardo
In momentul mortii diversele corpuri se separa.
Corpul fizic se intoarce in pamant dar corpul astral si cel mental care contin toate gandurile si sentimentele din viata trecuta sufera un proces alchimic de separare si rafinare.
Tiparele negative de frecventa joasa sunt inlaturate iar cele de frecventa ridicata sun oprite si absorbite in campul cauzal.
Deoarece corpul fizic nu mai exista emotiile stocate se resimt cu o intensitate incredibil de mare.
Astfel aceste emotii si ganduri se insufletesc sub forma de entitati angelice sau demonice in functie de frecventa lor.
Fiecare aspect al constiintei umbrei este filtrat si purificat in scopul pornirii cu un istoric curat inainte de intoarcerea corpului cauzal.
Acest proces ne invata sa ne acceptam fiecare felia de suferinta din karma colectiva si ne da posibilitatea sa o transmutam.
Astfel corpul cauzal devine din ce in ce mai luminos de la o intrupare la alta.
Darul cheii a 22-a este bunavointa.
Bunavointa inseamna ca indiferent de ce ai face in viata tii cont intotdeauna de sentimentele celorlalti atingandu-le cu gratie si bunavointa inimile si sufletele.
La nivelul acesta incepem sa ne dam seama ca toti oamenii sunt interconectati si de aceea daca facem cuiva o nedreptate ea se va intoarce impotriva noastra.
Cu ajutorul bunavointei incepem sa ne dispersam karma din trecutul ancestral inscrisa in ADN.
Astfel un teren potrivit pentru acest proces este cel al relatiilor.
In cadrul relatiilor oricat de intense sau negative ar fi emotiile prin bunavointa ne asiguram ne pastram in frecventa inalta a respectului fata de ceilalti.
De asemenea aici apare si o un echilibru intre respectul fata de ceilalti si un nivel sanatos de stima de sine care nu permite sa devenim victima a emotiilor negative ale altora.
Secventa Venus adusa de Cheile Genelor este un tablou descriptiv al karmei individuale in secvente genetice.
Pe masura ce parcurgem secventa Venus, gasim o cale interioara a trezirii in spatele suferintei.
Varful acestui proces este imbratisarea celor sase rani fundamentale ale omenirii.
Acestea sunt:
1.Reprimarea
2.Negarea
3.Rusinea
4.Respingerea
5.Vinovatia
6.Separarea
Invatatura primara a Secventei Venus este educarea unei alte fiinte umane prin intermediul unei relatii in sensul asumarii responsabilitatii pentru propriile emotii si nu prin proiectarea lor asupra altora.
Siddhi-ul cheii este gratia.
Sfantul Ioan descrie in Cartea Apocalipsei, Judecata de Apoi care spala intreaga karma a omenirii si pune capat suferintei.
In ciuda interpretarii eronate, cartea contine printre altele o invatatura secreta numita – Cele Sapte Sigilii Sacre.
Intr-o forma metaforica Sf Ioan descrie procesul de deschidere a fiecarui sigiliu de catre un inger. Abia odata cu deschiderea ultimului sigiliu, raul este invins si omenirea se inalta pe un plan superior.
Cand decodificam prin prisma cheilor aceasta alegorie intelegem ca fiecare inger este de fapt un siddhi care coboara din vehiculele superioare si influenteaza direct ADN-ul uman.
Astfel Apocalipsa este de fapt un fenomen biologic – o judecata de apoi in interiorul genelor noastre.
Cele sapte sigilii sacre
1.Primul sigiliu – Vointa Divina (al 40-lea siddhi).
Prinul sigiliu este deschis de Siddhi-ul Vointei Divine care vindeca prima rana – reprimarea umana.
Reprimarea este rana primara a omenirii deoarece se refera la stocarea karmei in primul corp – corpul fizic.
Karma se prezinta la acest nivel ca o tensiune fizica profunda exprimata prin frica in fiecare celula a corpului.
Numai Vointa Divina reprezinta o forta suficient de puternica pentru a tansforma toate aceste straturi de tensiune.
Vointa Divina inseamna de fapt relaxarea profunda si completa a corpului fizic astfel incat corpurile superioare se pot exprima prin intermediul celui fizic.
2.Al doilea sigiliu – Omniscienta (al 7-lea siddhi)
Acest sigiliu odata deschis vindeca rana negarii.
Negarea este forma externa a fricii sub forma de furie si agresivitate.
Astfel prin negare nu putem sa vedem si sa ne asumam responsabilitatea pentru propriile comportamente negative.
Singura forta care poate anihila negarea este Omniscienta. Ea apare cand, chiar si pentru putin timp, vederea ni se deschide si putem privi din campurile superioare spre corpurile astral si mental.
Odata ce devenim transparenti si ne vedem propria negare ea nu mai este negare.
3.Al treilea sigiliu – Iubirea Universala (al 25-lea siddhi)
Acest sigiliu vindeca rana rusinii.
Rusinea este generata de un profund sentiment al lipsei de valoare.
Acest sentiment genereaza impulsul de a scapa de ea prin egoism si lacomie.
Iubirea divina de sine duce la altruism si generozitate.
Prin deshiderea acestui sigiliu incepem in sfarsit sa ne bucuram de viata in loc sa alergam permanent dupa un viitor ideal.
4.Al patrulea sigiliu – Epifania (al 43-le siddhi)
Epifania vindeca rana respingerii, cea care nu permite fiintelor umane sa isi deschida inimile, una in fata celeilalte.
Prin intermediul ei, cele trei corpuri superioare: buddhic, atmic si monadic explodeaza si patrund in corpurile inferioare deschizand inima din interior.
Odata cu deschiderea acestui sigiliu, multiplele bariere pe care oamenii le-au creat vor cadea.
5.Al cincilea sigiliu – Iertarea (al 4-lea siddhi).
Acest sigiliu vindeca rana vinei inconstiente pe care se construieste karma.
Iertarea are scopul principal sa calatoreasca inapoi de-a lungul multitudinii de blocaje karmice care contamineaza diverse fonduri genetice.
Acest sigiliu are rolul de a aduce pacea mondiala pe masura ce indivizii si natiunile isi iarta reciproc datoriile.
Iertarea este o manifestare directa a celui de-al cincilea corp – cel buddhic care are capacitatea de a extirpa karma din ADN.
6.Al saselea sigiliu – Adevarul (al 63-lea siddhi)
Acesta vindeca rana umana suprema – rana separarii.
Deoarece pentru multi dintre noi realitatile superioare ale lumii sunt inca ascunse am fost separati de divinitate o mare parte din vietile noastre.
Deoarece resimtim intens aceasta separare cautam permanent implinirea in lumea exterioara.
Al 63-lea siddhi ne aduce revelatia ca adevarul este mai degraba ceva cu care te identifici nu ceva care poate fi gasit in afara.
Prin deschiderea acestui sigiliu fiecare individ va ajunge sa isi cunoasca adevarata natura ca element al unei vaste constiinte.
Astfel va inceta unul dintre cele mai mare blesteme umane – indiferenta.
7.Al saptelea sigiliu (al 22-lea siddhi)
Al saptelea sigiliu este insusi spiritul gratiei care coboara precum curcubeul dupa o mare furtuna si aduce cu sine transfigurarea completa.
La nivel individual toate cele sase corpuri inferioare sun absorbite in esenta primordiala a corpului monadic.
La acest nivel chiar si multitudinea de revelatii si frecvente superioare ale corpului atmic trebuie vidului.
La nivel colectiv acest sigiliu reprezinta venirea ultimei ere umane si intoarcerea la starea originara, edenica.
Cele noua portaluri ale initierii planetare
Ele reprezinta o sinteza a ritualurilor initiatice ale multor culturi.
Prima initiere – Nasterea
In cel mai profund sens al cuvantului, nasterea este iesirea din egoism si intrarea in sfera serviciului.
Dupa experientele anterioare in multiple existente in forma in care sufletul a cautat mai intai sa supravietuiasca apoi a cautat sa defineasca placerea si fericirea prin simturile externe in toate modurile imaginabile, acum el se intoarce spre interior privind la propria natura.
Astfel devine constient de faptul ca a darui placere produce o mai mare placere decat de a lua.
Aceasta realizare devine fundamentul vietii viitoare.
In aceasta etapa se dezvolta corpul mental care incepe sa se detaseaza de corpul astral contemplandu-si propria natura.
A doua initiere – Botezul
A doua initiere este diferita de prima.
Daca in cazul primeia era vorba despre o acunulare treptata de bunatate umana fundamentala de-a lungul unei perioade foarte mari de timp, in cazul celei de-a doua initieri, Gratia coboara din corpurile superioare si ne cufunda brusc in aceste frecvente ridicate.
Dupa socul acestei experiente superioare, corpul mental incearca sa o incadreze in vechile paradigme sau intr-o alta noua.
Cu cat reusim sa digeram mai usor aceasta experienta cu atat Gratia incepe sa ne viziteze mai des prin botezuri periodice in frecvente inalte.
Astfel esentele inferioare sunt rafinate treptat pentru a putea sustine permanent vibratiile superioare.
A treia initiere – Confirmarea
In unele traditii aceasta este considerata prima initiere adevarata pentru ca acum individul devine statornic in misiunea cautarii Divinului.
Acum se considera ca angajamentul ne-a fost deja testat si natura inferioara s-a dovedit capabila de un anumit grad de sacrificiu.
La acest nivel intelegem certitudinea scopului final in cadrul caruia sinele inferior va fi sacrificat celui superior.
Acum calea dintre corpul mental si cel cauzal este batatatorita si putem chema gratia, in mod direct, prin invocare din inima.
A patra initiere – Casatoria
Casatoria este de fapt o forma superioara a primei initieri si anume o nastere intr-o dimensiune superioara.
Ea este primul pas spre un mod de viata colectiv.
Accentul principal se pune pe intruparea completa a corpului cauzal in corpul fizic ceea ce inseamna ca lucrarea principala de viata devine in serviciul umanitatii.
Acum ne deschidem inima in fata lumii si ne desfacem aripile in vantul Duhului Sfant al Gratiei.
A cincea initiere – Buna Vestire
Aceasta decurge firesc din a patra si de acum urmatoarele initieri urmeaza una alteia intr-un timp rapid – in cursul unei singure vieti.
La a cincea initiere curentii rafinati ai corpului buddhic incep sa patrunda natura inferioara astrala.
La acest nivel sexualitatea se transmuta in esenta spirituala pura.
Multe traditii mistice vorbesc despre aceasta perioada magica a unei “sarcini” superioare in care fetusul nemuritor gesteaza in interiorul centrului plexului solar.
A sasea initiere – Euharistia
Aceasta este trezirea integrala a constiintei hristice intr-un vehicul uman si este cea mai deosebita experienta pe care o poate avea o fiinta umana.
Acum lumina pura a corpului atmic ilumineaza corpurile inferioare.
Acest lucru genereaza dizolvarea corpului cauzal taind legatura dintre lumile superioare si lumile inferioare si dizolvand sufletul.
Astfel constiinta nu de mai poate intrupa si scapa din Roata Samsarei.
Evolutia superioara si Ce-a de-a Saptea, A Opta si A Noua Initiere
Aceste initieri fac parte din Evolutia Superioara, aflata dincolo de omenire si povestea noastra umana si de aceea sunt greu de descris in cuvinte.
A Saptea Initiere – Hirotonisirea are legatura cu incarnarea unor avataruri ce formeaza un camp unificat ce ghideaza echilibrul omenirii inspre evolutie si nu spre distrugere.
A Opta Initiere – Sanctificarea este una colectiva, fenomen foarte rar pe planeta noastra ce nu se poate derula decat spre sfarsitul evolutiei umanitatii.
A Noua Initiere pune capat povestii constiintei.
Astfel constienta interioara refuza sa se materializeze si se intoarce in esenta primordiala din care s-a nascut.